Video s vloženou grafikou (pořad je též na Facebooku)
SVCS 2020-02-02 Studio Třinec – Rozhovor s Vedagorem 4 (2020-01-08)
NAD DOTAZY POSLUCHAČŮ:
- Jak doložit mimozemský původ bílých lidí na Zemi?
- Jak chápat jin a jang, dobro a zlo?
- Co je Istina a jaký je rozdíl mezi Istinou a Pravdou?
- Hmota je nejméně 80% svého objemu nic, je prázdná a zbytek jsou atomy?
- Jak chápat výrok, že „naše informace mají ještě vrchol daleko před sebou“?
- Feminismus a destrukce Rodiny
- Kopné právo nám Slavjanům a Árijcům bylo dáno?
Studio Třinec, 2.2.2020 / www.svobodny-vysilac.cz
Zjednodušený obsah pořadu:
18:59 DOTAZ 1: Jak doložit mimozemský původ bílých lidí na Zemi?
• Na Zemi postupně naši Světlí Předci zlenivěli a proto byli posláni Elohim – vyrobili Adama, aby je trénoval z této lenivosti a úpadku.
• Vědecky je dokázané stáří DNK člověka více jak 8 miliard let a ověřovali to několikrát. Přičemž život na Zemi se rozvíjel pouhou 1 miliardu let a víc to nebylo.
• Naše Sluneční soustava je unikátní a vyrobili ji naši Předkové včetně všech oběžnic.
40:45 DOTAZ 2: Jak chápat jin a jang, dobro a zlo? Zlo ve skutečnosti neexistuje?
• Neexistuje DOBRO a ZLO. My jsme pojem zlo nepoužívali a nazývali jsme to „druhá cesta“.
• Pojmy dobro a zlo vymysleli temné síly a je tom záznam v Tóře.
• ZLO bylo vymyšleno na zkřivení podvědomí člověka a jde o nesprávný pohled na věc.
48:38 DOTAZ 3: Co je Istina a jaký je rozdíl mezi Istinou a Pravdou?
• ISTINA je v našem jazyku prvopočáteční Zdroj Pravdy.
• Istina je pouze jedna a je více jako Pravda.
• Pravda je všeobecný názor na události, které jsou veřejně viditelné.
54:23 DOTAZ 4: Hmota je nejméně 80% svého objemu nic, je prázdná a zbytek jsou atomy. Přitom elektrony neexistují a je to současný výmysl.
• Skvělou práci o tom napsal náš akademik Jurij Stepanovič Rybnikov.
• Na své stránce zveřejnil tabulku prvků, které je plně funkční: Периодическая таблица электроатомов Русов: http://vserod.com
• Na své stránce zveřejnil tabulku prvků, které je plně funkční. Současné Mendělejova tabulka prvků je blud a plně nefunguje.
• Dokazuje, že rychlost světla není konstantní na rozdíl od podvodníka Alberta Einsteina.
1:02:15 DOTAZ 5: Jak chápat výrok, že „naše informace mají ještě vrchol daleko před sebou“?
• Buddhismus zmanipulovali či spíše vytvořili šedí a přibližně polovina je původní; přitom Buddha určitě byl.
• Černou madonu vyznávají tzv. osvícenci, kdy se jedná o připomenutí komety (zobrazována jako betlémská kometa). Tato kometa byla poměrně velká a ve 13. století (asi 1241-42) se srazila se Zemí. V záznamech se popisuje „vyhubení všeho živého“.
Mj. se jedná i o stejné období, kdy byli v Evropě tzv. Tataři (nebo spíše Tartaři z Velké Tartárie/Skýtie?).
• Židé sem na Zemi přiletěli a Adam byl vyrobený mimo tuto galaxii a sem byl dovezen viz záznam v Tóře a Bibli. Přistáli na území současné Srí Lanky. V eposu Rámajána je popsán rabín (démon) Rávana, který unesl Rámovu manželku Sítu.
1:17:42 DOTAZ 6: Feminismus a destrukce Rodiny
• Vzniklo to stávkou žen za rovnoprávnost. Podle této stávky vymysleli oslavy Prvního máje. Nějaké dělnic, šičky se cítily být diskriminované a chtěli dosáhnout rovnoprávnost. přičemž to byly židovky. V té době byla rovnoprávnost, jako i v našem Slavjano-Árijském systému je rovnoprávnost. U nás neexistuje patriarchát a ani matriarchát. I když to na první pohled vypadá jinak, máme rovnoprávnost.
• Tím, že se obrátily role vlivem židovského feminismu a prosadil se tento rozvrat, jsou naše bílé ženy přetěžovány.
• Od té demonstrace židovských žen byl vytvořen základ pro destrukci bílé Rodiny přímo zevnitř. Není možné jakoukoliv vinu dávat výlučně ženám a tím ulevit mužům. Úlohy mužů a žen jsou zcela vyměněné.
1:37:10 DOTAZ 7: Co je Istina a jaký je rozdíl mezi Istinou a Pravdou?
To je naše podstata. Kopné právo a právo Veče se opírá o Kosmický zákon, o Vesmírné Kony. Je to dost komplikované – Kopa by se musela zdvojnásobit, protože nejsou Kopní muži. Je nám to dáno geneticky.
Včely jsme si vzali na Zem sebou, aby nám připomínaly svým uspořádáním včel v úlu Kopné právo… struktura včelí plástve ukazuje mozaikové uspořádání myšlení…
Mladé včely se starají o vnitřní chod v úlu, starší včely nosí nektar a pil, strážkyně úlu a též tzv. „isgojové“ což jsou trůdi…
Včely mají své Veče, porady a volbu své královny a chána. Jednotlivé buňky v plástvu přímo znázorňují multidimenzionální vidění, Obrazové. Máme se naučit zapínat pravou hemisféru. Podle tohoto principu uspořádání včelího úlu se lze dobře naučit Bukvici a skladbu slov.