Stále více „pokrokových“ měst z různých zemí světa hlásí zapojení do klimatikcých lockdownů, což je tzv. model 15minutových měst. O tom jste již ovšem zřejmě také četli. Ale víte také, že původní myšlenka pochází z WEF a OSN, což jsou dnes již dávno nejen ideologická dvojčata?
Klimatické lockdowny, které se v lokalitách, hlásících se k projektu 15minutových měst, budou zavádět v testovacím režimu, budou tedy probíhat přesně podle plánů WEF.
15minutové město je plán OSN a WEF , kterým na vás údajně záleží a chtějí, abyste jezdili méně. V titulním obrázku můžete vidět, jak si takové město Schwabovo WEF představuje.
Podle vlastních slov WEF je tato reorganizace měst absolutně o změně klimatu:
Vzhledem k tomu, že změna klimatu a globální konflikty způsobují otřesy a stresy, které se vyskytují častěji a se zvyšující se závažností, bude 15minutové město ještě důležitější.
A řešením byla pandemie, jak říkají propagandisté z WEF:
Jasnou, i když neúplnou odpovědí je pandemie… s COVID-19 a jeho variantami, díky nimž jsou všichni doma (nebo blíže k domovu než obvykle), se 15minutové město změnilo z příjemného do bouřlivého pokřiku. Když můžete uspokojit všechny své potřeby pěšky, na kole nebo hromadnou dopravou, najednou je to otázka života a smrti.
A pak se objevil nápad rady oxfordského hrabství, která se rozhodla tento model WEF ve městě zavést. V současné době probíhají přípravy, přičemž celý projekt by se měl rozběhnout v roce 2024. Pokud jde tedy o jedno z testovacích měst, lze předpokládat, že samotné testování bude probíhat cca 1-2 roky, aby se zjistily případné slabiny navrhovaného systému.
Nové návrhy znamenají, že kdokoli ze 150 000 obyvatel Oxfordu, kdo jezdí mimo svůj přidělený okrsek déle než 100 dní v roce, by mohl dostat pokutu 70 liber. Klimatické lockdowny tak počítají se systémem odměn i trestů. To je v rámci testování systémů sociálních kreditů nevídaný postup.
Plánované uzavírky mají výrazně omezit provoz v Oxfordu
Koncept 15minutového města se zrodil s „C40“. C40, kterému dnes předsedá londýnský starosta Sadiq Khan, se popisuje jako „síť starostů z téměř 100 předních světových měst, která společně podnikají tolik potřebná opatření k řešení klimatické krize“.
Na seznamu jsou města z celého světa, z Evropy pak zejména západní část (žádné české či slovenské město tam zatím naštěstí nenajdete).
Jakékoli z měst na seznamu se tak kdykoli může přidat k Oxfordu, ale samozřejmě i město mimo seznam, ostatně, samotný Oxford na něm není. Jde tak skutečně především o iniciativu městské rady. Zde tedy vidíte, jak jsou důležité i vlády na komunále či kraji.
Ovšem proti záměru započít v roce 2024 s klimatickými lockdowny ve stylu 15minutových měst se začal zvedat docela slušný odpor.
Proti zavádění těchto lockdownů jsou přirozeně zejména podnikatelé z centra, kteří oprávněně upozorňují na to, že tento projekt podnikání ve městě zlikviduje.
V oblasti se samozřejmě bude klást důraz na pohyb na kole, pěšky nebo hromadnou dopravou. Automobilový provoz bude razantně omezen.
Každopádně v Oxfordu se již směřuje k realizaci plánu, přičemž příští rok bude zejména rokem příprav. Pak snad uvidíme, jak dalece si obyvatelstvo nechá klimatická omezení líbit. Je to ovšem také o tom, jak dalece jsou či nejsou masy zmanipulovány.
Šílenci, kteří se lepí na silnice, k obrazům, zemi či kamkoli jinam ve jménu klimatické apokalypsy, samozřejmě podobné nápady plně podpoří.
Za rok, kdy již bude o realizaci plánu jasno, uvidíme. Pokud se nezvedne dostatečný odpor, který by pokusnému klimatickému lockdownu zabránil, bude to signál i pro ostatní „pokroková“ města, která začnou Oxford napodobovat.
Asi jako Canterbury, které plánuje něco velmi podobného – rozdělení města na pět různých čtvrtí, přičemž řidiči budou mít zakázáno projíždět mezi zónami. Samozřejmě pod hrozbou pokuty za porušení tohoto nařízení.
Mimochodem, nevládnou náhodou vaší obci Piráti, socani či dokonce Zelení? Pokud ano, pak by se vás to brzy také mohlo týkat. Tyto partaje jsou totiž v plném souznění s klimatickou agendou…
– – –